Thursday, February 23, 2012

Al-Fatihah Buat Adik Faris..

I just knew and read about you from other blogger ( GBOB and Mazidul ) yesterday...

Talking about you with my colleagues during our breakfast this moring...

After lunch, while I'm driving back to the office from lil angel's therapy session, one of my colleague text me...

"Azda, adik Faris yang kite tengok dalam blog tu dah meninggal hari ni..."

**Shocked and touched**

INNALILLAH..

Al-Fatihah buatmu adik Faris.. Allah lebih Menyayangimu.. Moga rohmu aman bersemadi di sana..

To both of his parents.. Be strong.. Allah lebih Mengetahui yang terbaik buat dirinya..

Ibu dan ayah, relakan pemergiannya.. Tak sanggup melihat penderitaan yang terpaksa ditanggung oleh si kecilmu..

InsyaAllah.. Syurga menanti Faris di sana..


Faris Nur Daniel - Dalam kenangan...

** For more story about him, read here


No comments:

Post a Comment