Tuesday, October 16, 2012

Sensitive

Lately ni saya agak sensitive..

Mungkin banyak yang berkecamuk dalam hati + berserabut dalam minda buat emosi terganggu..

Nak luahkan, tak terluah dengan kata..

Banyak yang buat saya stress + frust..

Inilah perjalanan hidup, takkan nak happy jer kan? Ada masa yang pahit pun kena telan..

Dalam banyak pahit yang terpaksa ditelan, MUJUR..

Allah berikan saya BIDADARI PENGUBAT LARA..

Ya, dia tak pernah kalah buat saya TERSENYUM.. =)

Awfeeya,
Kalau mummy tau awfeeya akan jadi penghibur hati mummy,
Tentu mummy tak akan menangis berbulan lamanya bila dapat tau keadaan awfeeya yang istimewa..
Kalau mummy boleh pulang ke masa dulu,
Tentu mummy lempang diri mummy laju-laju sebab menangis macam dapat khabar duka..
Menyesal mummy fikir Allah menghukum mummy atas dosa-dosa silam mummy dengan kehadiran awfeeya..
Sebaliknya Allah sayang mummy, sebab Dia tahu awfeeya yang TERBAIK buat mummy..

Maafkan mummy, awfeeya..
Ampunkan aku, ya Allah..


2 comments:

  1. semua berlaku pasti ada hikmah yang lebih manis utk hilangkan apa yang kita sangka pahit tue...manusia selalu suka berprasangka...jom kita selalu sangka baik ok...

    ReplyDelete