Monday, April 2, 2012

Monday Mumble..

Semalam..
Before went to bed, aku belek-belek Princess Victoria Stylo Page and ternampak handbag yang aku da lama aim ada kat blog tu...aim jelah..nak beli kena ikat perut.. =( sebab kalau survey kat boutique mau cecah tiga angka beg tu rasanya.. tapi kat blog tu cam agak murah (compared to boutique).. Jadi, aku sajelah menyuarakan hasrat hati yang tak kesampaian tu pada insan tersayang mana tau kot-kot dia murah hati nak belikan.. =D Tapi macam biaselah jawapannya, "Handbag bersepah-sepah, tak pakai pun..ni nak beli lagi.." Hmmm...aku da agak da jawapan tu, jadi dengan hati yang hampa (tak berapa sangat lah..) aku pun tido..

Hari ni..
Tengah busy di office (yea, memang skarang ni waktu busy saya sampai pics birthday party lil angel pun tak sempat nak upload..), suddenly he texted me..
"B brapa no acc maybank?"
"Nak buat apa?" sambil bagi no acc aku..
"Nak masukkan duit, kata nak beli handbag smalam tu.."

Gembira ada..
Terharu pun ada..
Tak percaya pun ada..
Rasa bersalah pun ada sebab meminta-minta..
Sekarang ni rasa serba salah pulak nak beli handbag tu.. =( 


Handbag idaman hati...

4 comments:

  1. Akak!!!!! inikah dia handbag yg diperkatakn itu????kaler BLUE???? On tidaaaakkkk... very da sgt canteks kababooommm!!!! Xpela, sy hnya mpu melihat jela...kihkihkihhh...
    Pssstttt....gmbar bfday awfeeya adeke???nk tgk...aplod cecepat...hihiiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aaa...comey kan taty kaler biru nih... mengidam saye..hehee.. =)

      gamba bday awfeeya xsempat nak upload lg laa taty..nanti settle tender report kita kasik upload yea... ;)

      psstt...punch card bulan 2 pun tak sempat mintak sign boss lg...jgn mara taty.. =P

      Delete
  2. cantekk..!! love the colour ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..cantek kan kaler biru tu..dear, agak2 kat dublin murah x handbag ni..nak kirim..hahaa... =P

      Delete